Groźne skutki przypominania sobie na czym polegał „Wirujący seks”…

Aktualni  40-latkowie mieli „naście” lat, gdy w 1987 roku wielkim przebojem kinowym był film Dirty Dancing (w Polsce dystrybuowany pod dziwnym tytułem „Wirujący Seks”).   Któż z nich nie próbował odtworzyć na parkiecie słynnego układu tanecznego z podnoszeniem, który Patrick Swayze i Jennifer Grey wykonali w finale filmu do przeboju „(I’ve Had) The Time of My Life”. Reklama promująca w USA ubezpieczenia zdrowotne oferowane przez UnitedHealthcare bazuje właśnie na sentymencie tej grupy wiekowej do tego konkretnego filmu – sprawdźcie sami, jaki ma to związek ze zdrowiem😉

Spot pt. Our Song Commercial | UnitedHealthcare :60 pojawił się w sieci 6 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 743 tysiące wyświetleń na YouTube oraz aż 121 tysięcy share’ów na Facebooku.  A jeśli przypadkiem mieszkacie w USA i to była „Wasza piosenka”, to może zajrzyjcie na wszelki wypadek na stronę: www.uhc.com.

UHC_OurSong

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: