Ekstremalny wysiłek, hektolitry potu, a nawet ból – to jest rzeczywistość treningowa marki Reebok

Reebok jest w trakcie globalnego repozycjonowania, które zaczęło się już kilka lat temu, gdy marka zmieniła logo i związała się bliżej z rodzącym się wówczas ruchem CrossFit. W najnowszej kampanii prowadzonej pod hasłem Be More Human Reebok pokazuje swoją grupę docelową – twardzieli, którzy wstają o świcie, by dać sobie ostry wycisk, ale są to jednak zwyczajni ludzie, nie żadne wielkie gwiazdy sportu. Chcą być w formie i na co dzień walczą ze swoimi słabościami, ciałem, zniechęceniem i bólem, a Reebok jest przy nich i rozumie o co w tym chodzi, a przynajmniej tak twierdzi…

Spot pt. Reebok – Freak Show – Be More Human pojawił się w sieci miesiąc temu i w tym czasie zdołał zgromadzić imponujące 7.7 milionów wyświetleń na YouTube oraz 150 tysięcy share’ów na Facebooku.  Jak się okazuje powiązanie z Crossfitem, fitnessem i wizerunek marki wspierającej ludzi w codziennych treningach zaczynają działać, bo Reebok notuje sukcesywne wzrosty sprzedaży już od 7 kwartałów odwracając tym samym wcześniejszy negatywny trend.
A jeśli komunikacja tej marki trafia do Was, to zapraszam na specjalną stronę: Reebok.com/BeMoreHuman.

Reebok_Be More Human

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: