W hojnym świecie Coca-Coli każde nieszczęście osłodzi butelka napoju

Coca-Cola cały czas konsekwentnie kontynuuje swoją komunikację opartą na dzieleniu się radością, ale w najnowszej odsłonie jest to taka radość przez łzy…  Otóż Coke mówi nam, że nawet jeśli mam jakiś problem lub przydarzy nam się nieszczęście, to na pewno gdzieś w pobliżu jest ktoś inny, kogo problem jest znacznie większy od naszego… I to chyba ma nas pocieszyć oraz skłonić do poczęstowania owego nieszczęśnika butelką Coca-Coli… Akcja spotu rozgrywa się w nadmorskim kurorcie, który w krótkim czasie nawiedza prawdziwa plaga nieszczęść – sami zobaczcie jakich!

Spot pt. Coca-Cola – A Generous World pojawił się w sieci zaledwie 3 dni temu – swoją premierę telewizyjną reklama ta miała podczas niedawnej transmisji z gali wręczenia Oscarów. W tym czasie film zgromadził ponad 30 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz  3 tysiące share’ów na Facebooku. Reklamę przygotowała agencja Wieden + Kennedy Portland (USA), a wyreżyserował ją Dante Ariola.

CocaCola_A GenerousWorld

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: