MetLife opowiada wzruszającą historię biednego ojca, który kłamał, by dać córce lepszy start

Globalna firma ubezpieczeniowa MetLife wypuściła w Hong Kongu reklamę, która świetnie się wpisuje w obserwowany już od kilku lat azjatycki fenomen łzawych, poruszających serca reklam opowiadających o biednych ale uczciwych bohaterach, którzy finalnie osiągają swój cel. Wystarczy tu wymienić takie azjatyckie virale jak: Unsung Hero od Thai Life,  Giving od True Move czy The Power of Love od dtac. Najnowsza produkcja MetLife zawiera wszystkie niezbędne składniki zapewniająca sukces wirusowy oparty na taktyce wzruszania do łez – mamy więc słodką i niewinną córeczkę oraz jej ukochanego ojca, który zrobiłby dla niej wszystko.  Ojciec jest biedny i nie ma stałej pracy, ale chce córce zapewnić szczęśliwe i bezpieczne dzieciństwo, więc okłamuje ją…  ale dziewczynka jest spostrzegawcza i doskonale wie, jaka jest prawda!

Spot pt. „My dad’s story”: Dream for My Child | MetLife pojawił się w sieci 2 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 5.1 milionów wyświetleń na YouTube oraz aż 155 tysięcy share’ów na Facebooku. Trzeba przyznać, że narracja oparta na wypracowaniu o swoim tacie, które córeczka napisała na szkolny konkurs pozwoliła świetnie zbudować napięcie od niewinnego początku do intensywnego momentu, w którym ojciec odkrywa, że jego dziecko wie o wszystkich kłamstwach.

MetLife_MyDadsStory

Jedna odpowiedź na „MetLife opowiada wzruszającą historię biednego ojca, który kłamał, by dać córce lepszy start

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: