50 twarzy nieudanego seksu w nowej reklamie kondomów Trojan

Zbliżająca się wielkimi krokami premiera oczekiwanej z napięciem filmowej adaptacji popularnego erotycznego romansidła Pięćdziesiąt twarzy Greya [Fifty Shades of Grey] jest nie lada okazją dla niektórych marek na perfekcyjny kontekst komunikacyjny.  Oczywiście producenci prezerwatyw są na szczycie listy potencjalnie zainteresowanych – nic więc dziwnego, że amerykańska marka Trojan właśnie wypuściła zabawny spot, w którym pokazuje terapię małżeńską pewnej pary, która usilnie próbowała wcielać w życie erotyczne scenariusze opisane w powieści. Zobaczcie sami z jakim skutkiem!

Spot pt. Trojan Fifty Shades of Real Pleasure — A 50 Shades Parody pojawił się w sieci 5 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 286 tysięcy wyświetleń na YouTube.  Jak widać, zamiast eksperymentować z dziwnymi praktykami BDSM, lepiej skupić się na byciu sobą i zrobić to „po staremu” w samochodzie…  ale oczywiście zabezpieczając się gumką marki Trojan. Spot wyreżyserowała Laura Murphy.

Trojan_50shades of real pleasure

2 odpowiedzi na „50 twarzy nieudanego seksu w nowej reklamie kondomów Trojan

  1. […] jakie budzi książka i film oraz opisane w nich praktyki z repertuaru BDSM. Oglądaliśmy już spot prezerwatyw Trojan z małżeństwem nieudolnie próbującym ożywić swoje pożycie inspiracjami z powieści, a teraz […]

  2. GingerRose pisze:

    Świetna reklama😀 Szkoda, że nie puszczają jej w tv. Więcej tak kreatywnych spotów, a może zacznę oglądać reklamy.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: