Miłość do samochodów marki Nissan przechodzi z ojca na syna…

Z myślą o Super Bowl japoński koncern motoryzacyjny Nissan przygotował reklamę, która miała wzruszyć i zapaść w pamięć, szczególnie że to pierwsze pojawienie się Nissana przy Super Bowl po 18-letniej przerwie. Intensywna, minutowa reklama opowiada historię pewnej rodziny, koncentrując się na relacji łączącej ojca i syna.  Ojciec jest kierowcą rajdowym i jeździ sportowym Nissanem, często ocierając się o śmierć, jego syn zaś – od najmłodszych lat obserwuje pasję ojca, stopniowo upodabniając się do niego…

Spot pt. Nissan 2015 Super Bowl Commercial | “With Dad” pojawił się w sieci tydzień temu i w tym czasie zdołał zgromadzić imponujące 17 milionów wyświetleń na YouTube oraz 44 tysiące share’ów na Facebooku. Film jest częścią szerszej komunikacji marki Nissan w USA prowadzonej pod hasłem #withDad i pokazującej, że to dzięki pasji ojców rodzinne życie bywa bardziej ekscytujące.  Kampanię przygotowała agencja TBWA\Chiat\Day Los Angeles, film wyreżyserował Lance Acord, a w tle możemy usłyszeć znany przebój „Cats in the Cradle” w wykonaniu Harry Chapin’a.

Nissan_WithDad

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: