Reklama ubezpieczyciela Nationwide popsuła wszystkim samopoczucie podczas Super Bowl

Amerykańska firma ubezpieczeniowa Nationwide wykupiła dwa spoty reklamowe podczas transmisji niedawnego meczu Super Bowl. O pierwszym nikt już nie pamięta, ale drugi do dziś jest żywo dyskutowany i wspominany jako ta koszmarna reklama, która wszystkim zepsuła dobry nastrój podczas oglądania meczu…  Otóż Nationwide postanowił wykorzystać okazję, jaką jest licząca ponad 100 milionów widownia Super Bowl, by powiedzieć Amerykanom, że najczęstszą przyczyną śmierci małych dzieci są wypadki, którym można było zapobiec. Nie byłoby może tragedii, gdyby nie fakt, że narratorem spotu jest uroczy chłopiec, który okazuje się być „duchem” zmarłego w wypadku dziecka, które nigdy nie dorośnie…

Spot pt. Make Safe Happen – Nationwide 2015 Super Bowl Commercial pojawił się w sieci tydzień temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 6.4 miliony wyświetleń na YouTube oraz 27 tysięcy share’ów na Facebooku.  Reklama wywołała falę negatywnych komentarzy w mediach społecznościowych – na YouTube spot 17 tys. kciuków w dół wobec 9 tys. w górę. Spot przypominający bardziej kampanię społeczną nie pasował do rozrywkowego i radosnego nastroju, jaki towarzyszy oglądaniu meczu Super Bowl, ale firma Nationwide broni swojej decyzji twierdząc, że chciała wywołać dyskusję na ważny temat i cel ten osiągnęła. Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej o inicjatywie Nationwide, to zajrzyjcie na stronę: makesafehappen.com.

Nationwide_MakeSafeHappen

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: