Nowa waluta w McDonald’s – niektórzy klienci mogą zapłacić swoją miłością…

Przy okazji Super Bowl największa na świecie sieć restauracji szybkiej obsługi McDonald’s rozpoczęła w USA kampanię pod hasłem Pay With Lovin’, w ramach której najpierw teasowano informacjami, że już wkrótce sieć uruchomi nowy sposób płatności, a w końcu wyjawiono, że wybrani klienci McDonald’s dostaną możliwość zapłacenia za swoje zamówienie w niestandardowy sposób – poprzez otwarte okazanie miłości bliskiej osobie.  Zobaczcie spot dokumentujący funkcjonowanie tej nowej „waluty” w rzeczywistych sytuacjach – reklama pojawiła się w TV podczas niedawnego Super Bowl.

Spot pt. McDonald’s: Super Bowl XLIX Pay With Lovin’ pojawił się w sieci tydzień temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 10 milionów wyświetleń na YouTube oraz 70 tysięcy share’ów na Facebooku.  Akcja to kolejna aktywność mająca na celu ożywienie słynnego sloganu marki I’m lovin’ it, potrwa w wybranych restauracjach do Walentynek, a została przygotowana przez agencję Leo Burnett.

McDonalds_PayWithLovin

Jedna odpowiedź na „Nowa waluta w McDonald’s – niektórzy klienci mogą zapłacić swoją miłością…

  1. Groszka pisze:

    McDonald’s przelicza miłość na pieniądze i odwrotnie… ale robi dobre wrażenie. Dobra kampania wizerunkowa.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: