Meksyk wybrał sobie owoce awokado w pierwszym prehistorycznym „drafcie”

Draft w tradycji amerykańskich sportów zespołowych, to sposób wybierania nowych graczy do lig zawodowych, najczęściej spośród młodych zawodników, rozpoczynających karierę profesjonalną zaraz po ukończeniu studiów. Cała zabawa polega na tym, że z puli zawodników zgłoszonych do naboru poszczególne drużyny po kolei wybierają jednego… W kampanii reklamowej promującej owoce awokado uprawiane w Meksyku możemy obejrzeć zabawną wizję pierwszego w historii naszej planety draftu, w którym poszczególne państwa miały możliwość wyboru przedstawicieli fauny i flory do swoich „drużyn” – zapewne domyślacie się już, kogo wybrał Meksyk?

Spot pt. Avocados From Mexico – #FirstDraftEver Commercial pojawił się w sieci 5 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 117 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz 5.5 tysiąca share’ów na Facebooku. Ciekawe, kogo lub co wybrałaby Polska – żyto, żubra czy jeszcze coś ciekawszego? Kampanię dla Avocados From Mexico przygotowała agencja GSD&M, spot wyreżyserował Matt Dilmore, a reklama swoją premierę telewizyjną miała podczas niedawnego Super Bowl.

AvocadosFromMexico_FirstDraftEver

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: