Mercedes-Benz przedstawia nową wersję ezopowej bajki o żółwiu i zającu

Klasyczna bajka Ezopa o żółwiu i zającu opowiada o nierównym wyścigu, w którym szybki, ale zbyt pewny siebie Zając zaskakująco przegrywa z wolnym, ale konsekwentnym Żółwiem.  Na potrzeby Super Bowl amerykański oddział koncernu Mercedes-Benz odkurzył tę starą przypowieść i przygotował na jej podstawie reklamę, w której sportowy model 2016 Mercedes-AMG GT S pojawia się jako wehikuł pomagający Żółwiowi zatryumfować nad Zającem…

Spot pt. Mercedes-Benz „Fable” Commercial :60 pojawił się w sieci tydzień temu i w tym czasie zdążył zgromadzić już ponad 10.8 milionów wyświetleń na YouTube oraz 23 tysiące share’ów na Facebooku.  Kampanię przygotowała agencja Merkley + Partners z Nowego Jorku, a spot wyreżyserował Robert Stromberg, a więcej informacji o sportowej linii Mercedes-AMG oraz wielkim wyścigu możecie znaleźć na stronie: www.BigRace.com.

Mercedes-AMG_Fable

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: