Bud Light zapewnia old-skulową rozrywkę i przenosi grę Pac-Man do świata rzeczywistego…

Jedną z pierwszych i najpopularniejszych gier komputerowych wywodzącą się jeszcze z lat 1980-tych jest Pac-Man – wszyscy kojarzą jej proste zasady, ale chyba nikt z nas nie miał okazji stać się Pac-Manem w świecie rzeczywistym…  Amerykańskie piwo Bud Light przygotowało jednak niestandardową kampanię z myślą o Super Bowl, w której – pod hasłem Up for whatever [Gotowi na wszystko] – umożliwiono wybranemu konsumentowi tego piwa zagranie w Pac-Mana w zupełnie nowy sposób. Zobaczcie sami!

Spot pt. Bud Light Super Bowl 2015 Commercial – Real Life PacMan #UpForWhatever pojawił się w sieci 10 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 15.7 milionów wyświetleń na YouTube oraz 70 tysięcy share’ów na Facebooku. Spot ten swoją premierę miał w trakcie popularnego talk-show The Tonight Show with Jimmy Fallon, a więc jeszcze przed wielkim meczem Super Bowl reklama zyskała już odpowiedni rozgłos.  Kampanię przygotowała agencja Energy BBDO z Chicago.

Bud Light_The Coin_PacMan

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: