Senny koszmar golenia swojej twarzy w najnowszej reklamie Old Spice

Amerykańska marka męskich kosmetyków Old Spice nie zwalnia tempa i wypuszcza kolejną kampanię promującą linię elektrycznych maszynek do golenia, które wprowadziła na rynek w pierwszym kwartale 2014 roku kampanią Get Shaved in the Face.  Bohaterem zabawnego spotu utrzymanego w konwencji „koszmarnego snu” jest ponownie Terry Crews, stały ambasador tej marki od dobrych kilku lat – który w poniższym filmie cały czas trafia na swojego nieogolonego sobowtóra…

Spot pt. Old Spice | Nightmare Face pojawił się w sieci zaledwie 3 dni temu, a już zdołał zgromadzić ponad 1.3 miliona wyświetleń na YouTube oraz blisko 10 tysięcy share’ów na Facebooku.  Kampanię tradycyjnie już przygotowała agencja Wieden + Kennedy Portland.

OldSpice_NightmareFace

Jedna odpowiedź na „Senny koszmar golenia swojej twarzy w najnowszej reklamie Old Spice

  1. […] zderzenie z drugim etatowym ambasadorem Old Spice.  Terry Crews – bo o nim mowa – ten nieokrzesany wulkan pierwotnej energii występuje w amerykańskich reklamach Old Spice nieprzerwanie od kilku lat, ale nigdy nie zdarzyło […]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: