Połączyła ich miłość do chipsów Doritos, ale to nie jest reklama Doritos…

Ona i On – zakochali się w sobie od pierwszego spojrzenia, a dokładniej: od pierwszego wspólnego – przełamanego na pół – chipsa Doritos.  Później było jeszcze wiele szalonych chwil z udziałem ich ukochanych chipsów aż pewnego dnia On oświadczył się Jej … i oczywiście został przyjęty.  Niestety podróż poślubna do tropikalnej dżungli okazała się nieco rozczarowująca – zobaczcie sami dlaczego!

Spot pt. A Cheesy Love Story – The Ad Doritos Don’t Want You to See pojawił się w sieci 2 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 1.7 miliona wyświetleń na YouTube oraz 16 tysięcy share’ów na Facebooku.  Za filmem stoi organizacja SumOfUs.org walcząca o lepszą, bardziej zrównoważoną gospodarkę na świecie, a celem ataku jest wielki koncern PepsiCo, do którego należy marka Doritos, a który kupując ogromne ilości oleju palmowego przyczynia się do niszczenia lasów tropikalnych i eksterminacji zamieszkujących je gatunków zwierząt. Specjalną petycję do PepsiCo możecie wysłać na stronie: http://smarturl.it/Doritos.

SumOfUs_ACheesyLoveStory

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: