Każdy z nas ma jakiś tyłek, a każdy tyłek ma swoją historię…

Firma Weight Watchers – specjalizująca się w dostarczaniu produktów i rozwiązań dla osób odchudzających się – wypuściła pod koniec ubiegłego roku spot, który najwyraźniej dobrze trafił w serca pań walczących z kilkoma zbędnymi kilogramami zlokalizowanymi na tyłku… Jak się okazuje każdy tyłek ma swoją historię i można bardzo osobiście spojrzeć na jego losy na przestrzeni lat, ale główna lekcja odrobiona przez bohaterkę, to konstatacja, że jej relacja z tyłkiem była mocno zakłócana przez jej mózg.

Spot pt. Weight Watchers: My Butt pojawił się w sieci ponad 3 tygodnie temu i mimo, że nie ma w nim nic szczególnie zabawnego czy szokującego, zdołał zgromadzić już ponad 2.2 miliony wyświetleń na YouTube. Kampanię przygotowała utytułowana agencja Wieden + Kennedy Portland (USA), a film wyreżyserował John Hillcoat.

WeightWatchers_MyButt

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: