AXE otwiera się na mniejszości – pierwszy homopocałunek w reklamie tej marki

Marka męskich kosmetyków AXE (w Wielkiej Brytanii i Australii znana pod nazwą LYNX) od lat słynie z seksistowskich kampanii, skierowanych do młodych i raczej niezbyt ogarniętych facetów, w których kobiety pokazywane są jako łatwe, reagujące mechanicznie na każde rozpylenie dezodorantu tej marki. W tym kontekście dużym zaskoczeniem jest najnowsza australijska kampania produktów do stylizacji włosów LYNX Hair – w jednej ze scen spotu TV bohater najpierw całuje piękną dziewczynę, a zaraz potem równie namiętnym pocałunkiem obdarza przystojnego chłopaka…

Spot pt. LYNX Hair – Less effort, more style. Extended Edition pojawił się w sieci ponad 3 tygodnie temu i w tym czasie zgromadził ponad 186 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz 1 tysiąc share’ów na Facebooku.  Reklama, która przekonuje panów, by korzystali ze swoich włosów póki je jeszcze mają, została przygotowana przez brytyjską agencję reklamową BBH London i wyreżyserowana przez Noam Murro.

LYNX Hair_LessEffortMoreStyle

Jedna odpowiedź na „AXE otwiera się na mniejszości – pierwszy homopocałunek w reklamie tej marki

  1. […] manifestacji mogliśmy oglądać w ciągu ostatnich 2 lat – jak chociażby ubiegłoroczna kampania linii Lynx Hair, w której pojawił się gejowski pocałunek. Najnowsza kampania Lynx / Axe prowadzona pod hasłem […]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: