Kura w reklamie marki Reebok zachęca do uprawiania sportu na świeżym powietrzu

Marka obuwia sportowego Reebok rozpoczyna właśnie nową kampanię, którą spina hasło #LiveFreeRange, co można przetłumaczyć jako „Żyj na wolnym wybiegu” – jej celem jest zachęcenie ludzi do uprawiania sportu bez rutyny i ograniczeń, jakie narzuca obecna kultura klubów fitness.  Przyciągającym uwagę bohaterem spotu uczyniono sympatyczną kurę, która zbuntowała się i wybrała wolność – nie tylko uciekając z kurnika, bo to był zaledwie początek jej pasjonującej „ścieżki zdrowia” – przekonajcie się sami!

Spot pt. Reebok – Live Free Range pojawił się w sieci zaledwie 2 dni temu, a już zdołał zgromadzić ponad 1.2 miliona wyświetleń na YouTube. Kampanię przygotowała amerykańska agencja Venables Bell & Partners, a film wyreżyserował Noam Murro.

Reebok_LiveFreeRange_chicken

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: