McDonald’s namawia do pokochania naszych wrogów… i poczęstowania ich „przysmakiem” z McDonald’s

Amerykański gigant fastfoodowy McDonald’s odświeża swoje pozycjonowanie oparte na sloganie I’m lovin’ it przy pomocy uroczego animowanego spotu, w którym obserwujemy plejadę par najbardziej zagorzałych przeciwników, a właściwie to nawet arcywrogów. Poczynając od Pac-Mana i duszka z kultowej gry komputerowej, poprzez Batmana i Jokera, psa i listonosza, Dorotkę i Złą Wiedźmę z Zachodu, Smurfy i Gargamela po rycerza i smoka…  a wszystko to, by powiedzieć nam, że lepiej się kochać niż nienawidzić. W 60-sekundowym spocie udało się upchnąć aż 17 różnych wrogich duetów z dziedzin filmu, kreskówek, gier i świata zwierząt, a wszystko to okraszone radosną i wpadającą w ucho pioseneczką!

Spot pt. McDonald’s: Archenemies pojawił się w sieci zaledwie 10 dni temu, a już zdołał zgromadzić ponad 2.7 miliony wyświetleń na YouTube oraz 15 tysięcy share’ów na Facebooku.  Spot przygotowała dla McDonald’s agencja Leo Burnett, a piosenka z filmu, która pewnie będzie za Wami chodzić nosi tytuł „Love Is Endless”, a wykonuje ją niejaka MoZella

McDonalds_Archenemies

One Response to McDonald’s namawia do pokochania naszych wrogów… i poczęstowania ich „przysmakiem” z McDonald’s

  1. […] na Facebooku.  Akcja to kolejna aktywność mająca na celu ożywienie słynnego sloganu marki I’m lovin’ it, potrwa w wybranych restauracjach do Walentynek, a została przygotowana przez agencję Leo […]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: