Niemiecki internetowy sex-shop EIS.de uwielbia erotyczne metafory…

Wiadomo, że reklamowanie produktów z erotycznej półki w masowych mediach to bardzo śliski obszar i łatwo się przewrócić. Niemiecki erotyczny sklep internetowy EIS.de wybrał drogę popularnych metafor – lody, niewolnicy, ogiery, hot-dogi, pociąg, tunel, wulkan… – które wizualnie zostały naciągnięte do granic absurdu, ale zwiększając tylko humorystyczny wydźwięk całego spotu. Zobaczcie sami, co w departamencie sypialnianym mogą Wam dać małe zakupy na www.EIS.de!

Spot pt. eis.de TV Spot „love cuts” / extended version pojawił się w sieci 5 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić ponad 65 tysięcy wyświetleń na YouTube.  Film przygotowała utytułowana niemiecka agencja Jung von Matt/Elbe, Hamburg, o scenografię zadbał znany z „Grand Budapest Hotel” oraz serialu „Gra o Tron” Steve Summersgill, a wyreżyserował Daniel Warwick.  Dla zainteresowanych kuchnią realizacji tego filmu jest też materiał z making-of.

EISde_LoveCuts

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: