IKEA pokazuje, czego tak naprawdę pragną dzieci na święta…

Kończąc z tematyką świąteczną pozostał nam jeszcze jeden przebój wirusowy z końcówki 2014 roku, o którym nie udało mi się wcześniej napisać. Jest to akcja marki IKEA mająca pewne cechy „eksperymentu społecznego”, przeprowadzona w Hiszpanii na grupie dzieci, które poproszono o napisanie listu do Trzech Króli (to chyba tamtejszy odpowiednik Świętego Mikołaja), w którym dzieci oczywiście poprosiły o różne zabawki, które chciałyby dostać w prezencie świątecznym. Później poproszono je jednak o napisanie drugiego listu skierowanego do rodziców – i tu niespodzianka: dzieci nie poprosiły o materialne rzeczy, ale o więcej czasu razem, wspólne zabawy, posiłki itp…

Spot pt. IKEA The Other Letter pojawił się w sieci 3 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 5.2 miliony wyświetleń na YouTube (łączny wynik dla wersji hiszpańskojęzycznej i tej z angielskimi napisami) oraz ponad 680 tysięcy share’ów na Facebooku.  Autorem pomysłu na tę akcję jest agencja McCann Spain.

IKEA_LaOtraCarta

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: