Fruit of the Loom przedstawia zasady dawania bielizny w prezencie

Figi czy bokserki w pewnych sytuacjach mogą nie być najwłaściwszym prezentem, jaki można znaleźć pod choinką, choć jeśli rozmiar jest odpowiedni, to z pewnością jeden z praktyczniejszych podarków.  Popularna amerykańska marka bielizny Fruit of the Loom pomyślała o skonfundowanych klientach i miesiąc przed świętami wypuściła reklamę, w której jasno sprecyzowała, komu można podarować „niewymowne”, a komu niekoniecznie…

Spot pt. Fruit of the Loom: The Rules of Underwear Giving pojawił się w sieci 4 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 1.2 miliona wyświetleń na YouTube oraz 5 tysięcy share’ów na Facebooku.  Kampanię przygotowała agencja Crispin Porter + Bogusky.

FruitOfTheLoom_RulesOfUnderwearGiving

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: