Dziecko w pancerzu to tak naprawdę Ty w swoim nowym Hyundaiu…

Małe dzieci są zawsze wdzięcznym motywem, który może wzmocnić „wirusowość” danego filmu – ale jak sprytnie przemycić dziecko w roli głównej do reklamy motoryzacyjnej, skoro dzieci poniżej 17 lat nie mogą prowadzić samochodu? Są na to sposoby, na przykład zastosowanie metafory – koreańska marka Hyundai bohaterem swojego najnowszego spotu uczyniła EXOBABY – dziecko w specjalnym pancerzu, który daje mu supermoce i umożliwia unikanie różnych niebezpieczeństw, np. wieczornej kąpieli…

Spot pt. Hyundai : EXOBABY pojawił się w sieci zaledwie tydzień temu, a już zdołał zgromadzić ponad 6.1 milionów wyświetleń na YouTube. Istotę dziecięcej metafory wyjaśnia nam w końcu lektor, mówiąc: Oh, let’s be honest – the baby in the suit is you in a new Hyundai! [Bądźmy szczerzy – dziecko w pancerzu, to ty w nowym Hyundaiu].  Film przygotowała agencja The Viral Factory, a na dokładkę możecie też obejrzeć materiał z planu zdjęciowego.

Hyundai_EXOBABY

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: