Domowy rollercoaster szansą na przyciągnięcie potencjalnych kupców domu?

Holenderski bank ABN Amro bardzo chce pomóc swoim klientom, którzy sprzedają swoje domy, jak najszybciej znaleźć kupca.  A jak wiadomo nie od dziś – reklama jest dźwignią handlu, a więc przez cały grudzień trwa specjalna promocja, w ramach której wystawione na sprzedaż domy klientów banku są reklamowane.  Z pewnością najwięcej zainteresowania wzbudził dom, w którym dla oglądających go potencjalnych kupców zainstalowano „rollercoaster'” – minikolejką przejedziemy przez garaż, wszystkie najważniejsze pomieszczenia w domu, a wycieczkę zakończymy ostrym hamowaniem w ogrodzie…

Spot pt. Rollercoaster bezichtiging in Ermelo pojawił się w sieci 10 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 1.3 miliona wyświetleń na YouTube oraz 11 tysięcy share’ów na Facebooku. Trzeba przyznać, że taki rollercoaster to miła odmiana jeśli ktoś jest na etapie oglądania wielu domów – tu przynajmniej wygodnie siedząc może szybko zapoznać się z topografią nieruchomości.

ABN Amro_Rollercoaster

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: