Czasy gdy plastikowa nakładka czy etui na telefon kupione na eBay’u były szczytem możliwości zindywidualizowania swojego smartfona najwyraźniej powoli odchodzą w przeszłość. Amerykańska marka Motorola – obecnie należąca już do chińskiego koncernu Lenovo – promuje obecnie telefon Moto X, którego jednym z wyróżników jest możliwość daleko idącej personalizacji jeszcze przed zakupem. Kupujący ma wrażenie, jakby własnymi rękoma „tworzył” swoje Moto X – wybierając kolor przodu i tyłu obudowy, wykończenia, grawer, tapetę, a na końcu może nawet zsynchronizować ją ze swoim profilem w Google…
Spot pt. Moto X – The Maker pojawił się w sieci 10 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 607 tysięcy wyświetleń na YouTube. Kampanię Moto X przygotowała agencja Droga5, a film wyreżyserował Vesa Manninen. A jeśli też marzycie o byciu „stwórcą” własnego smartfona, to nie pozostaje mi nic innego jak skierować Was na stronę MotoMaker, gdzie możecie zaprojektować swoją wymarzoną Moto X…