Poznajcie Lammily – lalkę, która swoimi proporcjami ciała przypomina realną kobietę!

Nie wiem, co na to małe dziewczynki, które chyba zawsze uwielbiały nieosiągalnie smukłą i perfekcyjnie piękną Barbie – ale na rynku amerykańskim pojawiła się konkurencja, która na fali obalania nierealistycznych ideałów piękna, jakie onegdaj wpajano płci pięknej, ma szanse zyskać sympatię rodziców. Lalka nazywa się Lammily – od nazwiska jej twórcy. 26-letni Nicolay Lamm zaprojektował lalkę wykorzystując uśrednione proporcje ciała typowej 19-letniej dziewczyny. Szybko wyczuł, że to może być niezły pomysł na biznes i powołał do życia start-up, który metodą crowdfoundingu zebrał środki na wprowadzenie lalki do sprzedaży. Zobaczcie sami, czym różni się Lammily od Barbie!

Spot pt. Lammily: Time to Get Real pojawił się w sieci zaledwie 10 dni temu, a już zdołał zgromadzić ponad 2.2 miliony wyświetleń na YouTube i około 10 tysięcy share’ów na Facebooku. Lalka kosztuje obecnie $25, ale oczywiście można też dodatkowo nabyć jej różne ciuszki – wszystko dostępne na stronie internetowej: lammily.com. Do lalki warto też zakupić specjalny komplet naklejek, którymi można jeszcze bardziej „urealnić” Lammily – serwując jej pieprzyki, trądzik, cellulit, tatuaż czy nawet bliznę po cesarskim cięciu…

Lammily_lalka

4 odpowiedzi na „Poznajcie Lammily – lalkę, która swoimi proporcjami ciała przypomina realną kobietę!

  1. pozynegatywka pisze:

    A teraz pytanie – czy potencjalna użytkowniczka lalki ma świadomość co to jest cellulit rozstępy lub CC?
    Tudzież – czy nie lepiej od małego tłumaczyć dzieciom, że warto prowadzić zdrowy tryb życia bo trądzik to jednak przypadłość, którą powinno się leczyć, zamiast „doklejać” lalce problemy powinno się od małego zaszczepić w dziecku, że powinno o siebie dbać.
    Lalka sama w sobie nie jest zła, ale nie rozumiem tego szumu medialnego. Ot, zabawka to zabawka.
    A tego, że Barbie stała się elementem popkultury się nie zmieni.

  2. […] ubiegłym roku głośno było o wejściu na rynek lalki Lammily, która miała się stać realistyczną i zgodną z oczekiwaniami feministek odpowiedzią na […]

  3. […] nieosiągalny. Na rynku pojawiły się konkurencyjne produkty – np. szeroko promowana lalka Lammily, której wyróżnikiem są naturalne proporcje ciała typowe dla przeciętnej 19-latki. W tej […]

  4. […] Barbie, gdy zapowiadały odzwierciedlanie kształtów zwyczajnych kobiet – przykładem jest lalka Lammily, która spotkała się z ciepłym przyjęciem rodziców. Marka Barbie w dotychczasowym kształcie […]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: