Droga Młodzieży, wylogujcie się do życia… a najlepiej do sportu lub muzyki!

Najwyraźniej polska młodzież musi być w naprawdę kiepskiej kondycji psychofizycznej i intelektualnej, skoro powstają takie kampanie społeczne, jak ta firmowana hasłem Wyloguj się do życia.  Oczywiście idea jest zacna – zainspirowanie młodzieży, która kompletnie zanurkowała w odmęty wirtualnego świata, do ponownego „wynurzenia się” i bardziej wyważonego łączenia aktywności wirtualnej z życiem poza siecią. Tylko czy młodzież kiedykolwiek słuchała rad starszych? Mam wrażenie, że to jednak pieniądze wyrzucone w błoto – może paru twórców poczuło się lepiej, że coś zrobili w sprawie, którą uważają za ważną, ale czy zobaczymy jakieś wyraźne efekty tej akcji, to szczerze wątpię. Bardziej popularny z dwóch spotów zachęca do aktywności sportowej – np. stworzenia najlepszej drużyny podwórkowej, której kibicami zostaną gwiazdorzy naszej narodowej reprezentacji Robert Lewandowski i Wojtek Szczęsny

Spot pt. Wyloguj się do życia…a robi się to TAK! 2014 – spot SPORT pojawił się w sieci 10 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 192 tysiące wyświetleń na YouTube i 16 tysięcy share’ów na Facebooku.  Nie są to jakieś powalające wyniki, ale przez kilka dni było o filmie głośno w sieci.

WylogujSieDoZycia_Sport

Kampanię przygotowały Task Force Consulting, dom produkcyjny Film Produkcji oraz agencja K2 – na zlecenie FIRST – Fundacji Innowacyjnych Rozwiązań Społecznych i Terapeutycznych. Film wyreżyserował Marek Cichy.  Drugi spot pt. MUZYKA nie zrobił już takiej kariery – jak na razie tylko 60 tysięcy wyświetleń na YouTube.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: