Ford zapewnia mocne wrażenia podczas wizyty na pewnej myjni…

Okres poprzedzający amerykańskie święto Halloween to wysyp filmów reklamowych, które próbują igrać z emocjami strachu.  Dopiero co pisałem o reklamie IKEA, której inspiracją był kultowy horror „Lśnienie”, a tymczasem koncern samochodowy Ford postanowił ostro przestraszyć grupę 30 niczego się nie spodziewających uczestników jazd testowych nowymi modelami Forda. Poproszono ich bowiem o skorzystanie z pewnej myjni, gdzie czekała już na nich specjalna „usługa” – zobaczcie sami!

Spot pt. Spooky Halloween Car Wash Prank pojawił się w sieci 10 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 927 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz 21 tysięcy share’ów na Facebooku. Film wyprodukowało studio The Work z Detroit, a przerażające kostiumy dostarczył sklep Erebus.

Ford_SpookyCarWashPrank

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: