Ołówek i temperówka pie*rzą rutynę dla Metropolitan Film Institute

Metropolitan Film Institute – niezależne studio produkujące filmy i reklamy zlokalizowane w Berlinie – postanowiło się wypromować przy pomocy własnej produkcji.  Jaki temat zawsze przyciągnie uwagę w sieci? – oczywiście seks…  Ale wbrew pozorom to nie jest łatwy temat, bo przecież łatwo przekroczyć granicę za którą różne serwisy np. YouTube włączają cenzurę i nasz film może zostać zwyczajnie zablokowany zanim ktokolwiek dowie się o jego istnieniu. Dwa twórcy poniższego spotu – reżyser Matus The First i autor zdjęć Konstantin Minnich mieli jednak pomysł, jak metaforycznie opowiedzieć o seksie w nowy i bezpieczny sposób, przy pomocy prostych przyborów biurowych. Zobaczcie sami!

Spot pt. SEX COMMERCIAL pojawił się w sieci 2 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 815 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz 15 tysięcy share’ów na Facebooku. Gdyby kreatywność jego twórców przekonała Was do skorzystania z ich usług, to zapraszam na stronę internetową Metropolitan Film Institute lub do polubienia ich fanpage’a.

MFI_SEX COMMERCIAL

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: