Mały Fiat 500 połknął znaną niebieską pigułkę i urósł zmieniając się w SUV’a…

Włoska motoryzacja może nie grzeszy wytrzymałością i niezawodnością, ale z pewnością jest bardziej „sexy” od niemieckiej czy japońskiej, o czym z lekkim przymrużeniem oka przypominam nam FIAT w najnowszej reklamie na rynek amerykański, która promuje nowy model z rodziny Fiat 500 – wariant Fiat 500X czyli SUV.  Akcja filmu rozgrywa się w niewielkim toskańskim miasteczku, gdzie pewien starszy jegomość niechcący gubi niebieską pigułkę, którą chciał zażyć przed pójściem do łóżka z żoną…  Niebieska pigułka pokonuje zaskakującą drogę i przypadkiem wpada do baku Fiata 500 powodując jego natychmiastową „erekcję” w nieco większy model Fiat 500X!

Spot pt. Official Fiat 500X teaser – blue pill pojawił się w sieci 2 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 1 milion wyświetleń na YouTube oraz 35 tysięcy share’ów na Facebooku.  Reklamę przygotowała agencja The Richards Group, a zdjęcia zrealizowano w urokliwym miasteczku Pitigliano w Toskanii.

Fiat500X_BluePill

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: