Linie lotnicze KLM zatrudniły uroczego pieska do obsługi Biura Rzeczy Znalezionych…

Holenderskie narodowy przewoźnik KLM szczyci się tym, że aż 80% przedmiotów, które zostają pozostawione na pokładach samolotów tej linii lotniczej udaje się zwrócić ich właścicielom poprzez różne działania, w tym np. wykorzystanie mediów społecznościowych… a ostatnio również pewnego sympatycznego psa rasy beagle o imieniu Sherlock.  Ów czworonóg – pracujący na co dzień na lotnisku Schiphol w Amsterdamie – wyposażony jest w specjalną kamizelkę, w której umieszczany jest zagubiony przedmiot, a kierujący się zapachem właściciela Sherlock odnajduje go na lotnisku, by zwrócić zgubę…

Spot pt. KLM Lost & Found service pojawił się w sieci tydzień temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 9.4 miliony wyświetleń na YouTube oraz 165 tysięcy share’ów na Facebooku.  Czy mając świadomość, że ewentualne zguba zostanie nam dostarczona przez sympatycznego beagla nie macie ochoty zostawić czegoś na pokładzie KLM?

KLM_Lost&FoundService

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: