Twój przyjaciel-pies będzie czekał… – więc lepiej nie jedź autem po paru piwkach

Budweiser – jedna z najpopularniejszych w USA marek piwa – wypuściła właśnie nową kampanię społeczną z cyklu Don’t Drink & Drive czyli namawiającą ludzi, by nie prowadzili samochodu po wypiciu alkoholu. Bohaterem spotu jest uroczy pies rasy labrador, którego nie sposób nie pokochać od pierwszego wejrzenia, a jeszcze na dodatek ów pies zawsze wiernie czeka na powrót swojego pana do domu…  A co by się stało, gdyby jego sympatyczny młody właściciel zabalował pewnego wieczora i miał śmiertelny wypadek w drodze powrotnej do domu?!

Spot pt. Global Be(er) Responsible Day | “Friends Are Waiting” | Budweiser pojawił się w sieci zaledwie 3 dni temu, a już zdołał zgromadzić ponad 7 milionów wyświetleń na YouTube oraz 52 tysiące share’ów na Facebooku. To już drugi w krótkim okresie czasu film marki Budweiser wykorzystujący sympatyczną rasę labradorów  – na początku tego roku reklama Budweisera na Super Bowl wywoływała łzy wzruszenia pokazując niezwykłą miłość konia i szczeniaka. Tak więc jeśli jest jakaś viralowa alternatywa dla kotów, to najpewniej małe labradory!  Kampanię przygotowała agencja Momentum Worldwide, a film wyreżyserował Gus Black.

Budweiser_FriendsAreWaiting

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: