Najlepsi sportowcy też nie są sobą, jeśli nie spożyją batonika Snickers

Jedną z lepszych i dłużej trwających kampanii reklamowych w branży spożywczej ostatnich lat jest niewątpliwie kampania Głodny nie jesteś sobą [You’re Not You When You’re Hungry] marki Snickers. W kampanii pojawiały się już różne znane postaci – w Polsce intensywnie emitowany był spot z Joan Collins, a w USA ostatnio przy okazji premiery filmu Godzilla również poczuła głód orzechowych batoników.  W najnowszej amerykańskiej odsłonie tej kampanii pojawia się młody i utalentowany zawodnik amerykańskiego footballu Johnny Manziel – znany też jako Johnny Football, choć z powodu niedoboru Snickersów w pierwszej części poniższego spotu pojawia się pod innym pseudonimem: Johnny JamBoogie…

Spot pt. SNICKERS® – “Johnny JamBoogie” pojawił się w sieci zaledwie 3 dni temu, a już zdołał zgromadzić ponad 821 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz 20 tysięcy share’ów na Facebooku. Kampanię przygotowała agencja BBDO New York, a film wyreżyserował Steve Miller.

Snickers_JohnnyJamBoogie

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: