Jedną z lepszych i dłużej trwających kampanii reklamowych w branży spożywczej ostatnich lat jest niewątpliwie kampania Głodny nie jesteś sobą [You’re Not You When You’re Hungry] marki Snickers. W kampanii pojawiały się już różne znane postaci – w Polsce intensywnie emitowany był spot z Joan Collins, a w USA ostatnio przy okazji premiery filmu Godzilla również poczuła głód orzechowych batoników. W najnowszej amerykańskiej odsłonie tej kampanii pojawia się młody i utalentowany zawodnik amerykańskiego footballu Johnny Manziel – znany też jako Johnny Football, choć z powodu niedoboru Snickersów w pierwszej części poniższego spotu pojawia się pod innym pseudonimem: Johnny JamBoogie…
Spot pt. SNICKERS® – “Johnny JamBoogie” pojawił się w sieci zaledwie 3 dni temu, a już zdołał zgromadzić ponad 821 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz 20 tysięcy share’ów na Facebooku. Kampanię przygotowała agencja BBDO New York, a film wyreżyserował Steve Miller.