Duży tyłek Nicki Minaj bije rekordy popularności na YouTube

Vevo czyli serwis internetowy, który za pośrednictwem YouTube publikuje video-clipy artystów mających kontrakty z największymi wytwórniami muzycznymi, ogłosił niedawno, że najnowszy klip kontrowersyjnej rapperki Nicki Minaj do piosenki pt. Anaconda pobił dzienny rekord największej ilości wyświetleń i z wynikiem 19.6 milionów pokonał słynne video Miley Cyrus do utworu Wrecking Ball z ubiegłego roku, którego najlepszy dzienny wynik to 19.3 milionów wyświetleń.  Oglądając filmik panny Minaj można odnieść wrażenie, że patentem na ten sukces było po prostu wypełnienie spotu jak największą ilością skąpo okrytych kobiecych pup rytmicznie kręcących się do mocnego beatu piosenki…

Video-clip pt. Nicki Minaj – Anaconda pojawił się w sieci 10 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 90 milionów wyświetleń na YouTube oraz ponad 1.4 miliona share’ów na Facebooku.  Piosenka Anaconda odniosła też spory sukces komercyjny – docierając obecnie do 2. miejsca na najważniejszej liście przebojów Billboard Hot 100, co jest najlepszym osiągnięciem w dotychczasowej karierze Nicki Minaj.  W sukcesie pomógł dobry występ rapperki na niedawnej gali wręczenia nagród MTV Video Music Awards oraz kontrowersyjna okładka singla.  Video-clip wyreżyserował Colin Tilley, a gościnnie pojawia się w nim rapper Drake. Jakie szczęście, że sama Minaj wreszcie zerwała z tym arcy-sztucznym wizerunkiem blond Barbie!

NickiMinaj_Anaconda

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: