IKEA zatrudnia znanego hipnotyzera i przenosi klientów w czasie…

IKEA przygotowuje się do wprowadzenia swojego nowego Katalogu, a jak wiadomo każde kolejne wydanie owej grubej księgi jest dla szwedzkiego koncernu najważniejszym wydarzeniem roku…  Jednym z elementów kampanii wspierającej to wydarzenie jest The Time Travel Experiment, jaki marka zrealizowała w jednym ze swoich marketów kilka miesięcy temu. Justin Tranz – uznany hipnotyzer, mający na swoim koncie tysiące występów estradowych w Las Vegas – zgodził się wprowadzić parę klientów Ikea w stan hipnozy i przenieść ich do kilku momentów z ich przyszłości, by mogli odczuć i zobaczyć, że produkty Ikea sprawdzają się w rozmaitych okolicznościach życiowych…

Spot pt. IKEA – The Time Travel Experiment No. 1 – Adam & Sofi  pojawił się w sieci 3 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 90 tysięcy wyświetleń na YouTube.  Na całą akcję składa się kilka filmów, w tym również trailer, który ją zapowiadał i ma koncie ponad 115 tysięcy wyświetleń.  A w swoim nowym Katalogu Ikea chce się skupić na dwóch kluczowych pomieszczeniach – sypialni i łazience – zgodnie z hasłem: Where The Everyday Begins & Ends…

IKEA_Adam_Sofi_Poster_Frame_w_Graphic_01

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: