Strasznie zła reklama amerykańskiej galerii handlowej może być strasznym hitem w sieci

Viralem może się stać zarówno genialny film najlepszego reżysera dla topowej marki takiej jak Nike czy Apple, ale również coś bardzo bardzo słabego – wszyscy chyba pamiętamy polski hit internetu sprzed paru lat w postaci żenującego filmiku z pracownikami hipermarketów Auchan śpiewającymi „motywacyjną pieśń” na temat swojego pracodawcy…  Można zaryzykować twierdzenie, że ekstrema mają największe szanse na efekt wirusowy, a jeśli nie stać nas na wypasioną produkcję, wybitnego reżyseria i dobrych aktorów, to może warto iść w drugą stronę skali i w pełni świadomie popełnić coś żenująco złego, a przez to śmiesznego i prostolinijnego?!  Podobno tym tropem poszli twórcy poniższego dzieła, które od kilku dni wirusuje za Oceanem – jest to reklama lokalnej galerii handlowej East Hills w stanie Missouri, która promuje się przed gorączką zakupową związaną z powrotem dzieci do szkoły.

Spot pt. Terrible Mall Commercial pojawił się w sieci zaledwie 3 dni temu, a już zdołał zgromadzić ponad 1.5 miliona wyświetleń na YouTube oraz 15 tysięcy share’ów na Facebooku. Nie da się ukryć, że beatboxing i amatorskie popisy wokalne pracowników East Hills (szczególnie niskie ukłony dla pani z salonu fryzjerskiego!) to przepis na sukces tego filmu, dzięki któremu wszyscy już wiemy, gdzie wpaść na zakupy w Missouri 😉

EastHills_TerribleMallCommercial

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: