Może to jej urok, a może to jej gumowa maska od Maybelline?

Satyryczny serwis internetowy The Onion od czasu do czasu raczy nas jakąś zabawną parodią czy wkrętem – tym razem zespół The Onion na warsztat wziął globalną markę kosmetyków kolorowych Maybelline – należącą do koncernu L’Oreal – znaną z reklam promujących nierealnie perfekcyjny wizerunek kobiety. Nakładanie tony make-up’u każdego ranka, by choć odrobinę zbliżyć się do ideału lansowanego przez Maybelline może być trudne – a gdyby tak był prostszy i szybszy sposób, by twarz spełniała wszystkie standardy piękna?

Spot pt. Maybelline Introduces New Ideal-Woman Rubber Mask To Use In Place Of Makeup pojawił się w sieci 2 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 185 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz blisko 4 tysiące share’ów na Facebooku.  Czyż taka gumowa maska nie byłaby idealnym produktem dla wielu zapracowanych i zabieganych kobiet, które pomimo braku czasu nie chcą iść na kompromis odnośnie swojego wyglądu?!

TheOnion_MaybellineMask

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: