Gillette przekonuje, że warto się porządnie ogolić na pierwsze spotkanie ze swoim dzieckiem

Zaskakującym przebojem wirusowym ostatnich dni jest brazylijska reklama marki Gillette, która próbuje przekonać panów, by wreszcie się dobrze ogolili…  ale wykorzystuje do tego całkiem oryginalną argumentację. Otóż bohater filmu jest młodym ojcem, który wraz z ciężarną partnerką oczekuje cierpliwie na narodziny swojego dziecka. Gdy w końcu nadchodzi ten wielki dzień, mężczyzna – który wcale nie wygląda na zarośniętego – sięga po Gillette, by na pierwsze spotkanie ze swoim potomkiem być idealnie gładkim…

Spot pt. Homenagem Gillette Brasil Para o Dia dos Pais: O Primeiro Encontro pojawił się w sieci zaledwie 4 dni temu, a już zdołał zgromadzić ponad 2.6 miliona wyświetleń na YouTube oraz 16 tysięcy share’ów na Facebooku.  Reklama powiązana jest z brazylijskim Dniem Ojca i z pewnością jej sukces tkwi w pełnym emocji i uczuć portrecie młodego ojca…  Ale mnie cieszy co innego – panowie, którzy nie planują w najbliższym czasie żadnych „pierwszych spotkań” z nowo narodzonym potomstwem mogą się nie golić!

Gillette_O PrimeiroEncontro

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: