Twarda szefowa w pracy, troskliwa żona w kuchni – w reklamie indyjskiego operatora Airtel

Reklamy z Azji bywają zaskakujące i czasem to zaskoczenie powoduje, że stają się dyskutowanymi na Zachodzie „kejsami”, a od tego już tylko krok do wirusowego sukcesu…  Ostatni przykład takiej „kariery” to indyjska reklama telekomu Airtel, którego bohaterką jest kobieta zajmująca zapewne dyrektorskie stanowisko w jakiejś wielkiej korporacji.  Już sam fakt, że kobieta pokazana jest w takiej roli w azjatyckiej reklamie może budzić pozytywne reakcje, ale żeby nie było aż tak uroczo – w drugiej części filmu odkrywamy, że nasza bohaterka jest żoną podwładnego, któremu zafundowała żmudne ślęczenie po godzinach nad jakimś trudnym projektem.  W ramach zadośćuczynienia (?) nasza businesswoman gotuje mu pyszną kolację, o czym informuje go za pomocą video-połączenia…

Spot pt. Boss Film – The Smartphone Network pojawił się w sieci 2 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już blisko 1 milion wyświetleń na YouTube.  Jak wiadomo w międzynarodowych korporacjach sytuacja, w której szefa łączy tak bliska i oficjalna relacja z podwładnym są właściwie nie do pomyślenia, ale najwyraźniej te standardy do Indii jeszcze nie dotarły – cieszmy się więc, że chociaż panie mogą być już szefami.  Reklamę przygotowała miejscowa agencja Taproot India.

Airtel-India_Boss

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: