Nike, Adidas, Coca-Cola, a nawet Pitbull & Jennifer Lopez (wykonawcy oficjalnej piosenki Mundialu pt. „We Are One”) mogą się schować – ich filmy nie mogą rywalizować z wpadającym w ucho kawałkiem „La La La”, którym kolumbijska piosenkarka Shakira zdominowała w ostatnich tygodniach listę najpopularniejszych video na YouTube. Co ciekawe jest to również piosenka wykorzystana w aktualnej kampanii jogurtów Activia, w której występuje Shakira, a w poniższym video-clipie kilkukrotnie pojawia się symbol uśmiechu namalowanego na odkrytym brzuchu znany dobrze z tej reklamy, a więc można chyba powiedzieć, że to marka Activia „przypadkiem” skradła show mijających Mistrzostw Świata FIFA w Brazylii…
Spot pt. Shakira – La La La (Brazil 2014) ft. Carlinhos Brown pojawił się w sieci 3 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić imponujące 221 milionów wyświetleń na YouTube oraz aż 4.5 miliona share’ów na Facebooku! W video pojawia się cała plejada znanych piłkarzy: Leo Messi, Neymar, Cesc Fàbregas, Sergio Agüero, Radamel Falcao, James Rodríguez, Éric Abidal, a także partner piosenkarki Hiszpan Gerard Piqué. Spot wyreżyserował Jaume de Laiguana, który współpracował już wielokrotnie z Shakirą przy wielu jej wcześniejszych video-clipach.