Nieznajomi rozbierają się na wzajem w spocie promującym serial „Masters of Sex”

Tatia Pilieva to reżyserka, która zasłynęła na początku tego roku spotem pt. First Kiss dla marki odzieżowej Wren – ponad 86 milionów wyświetleń tej reklamy i mnóstwo parodii oraz przeróbek zapewniło jej status jednego z największych virali ostatnich lat.  Teraz Pilieva powraca z nowym filmem, który oparty jest na podobnej formule i ma szanse powtórzyć tamten sukces.  Ponownie mamy pary nieznajomych – różne rasy, różne konfiguracje, starsi, młodsi, czarni, biale, dwaj panowie, dwie panie itd – a ich zadanie to rozebrać się na wzajem … i wejść do łóżka.  Niektórzy może nawet zdecydują się na coś więcej, ale to już nie jest najważniejsze.  Spot powstał we współpracy ze stacją telewizyjną Showtime w ramach promocji II sezonu genialnego serialu pt. Masters of Sex, a opowiadającego prawdziwą historię dwójki amerykańskich badaczy – William H. Masters i Virginia E. Johnson – którzy na przełomie lat 50. i 60-tych byli pionierami badań nad ludzką seksualnością.

Spot pt. UNDRESS ME  pojawił się w sieci zaledwie 2 dni temu, a już zdołał zgromadzić ponad 2.1 miliona wyświetleń na YouTube oraz 7 tysięcy share’ów na Facebooku.  W filmie jako tło muzyczne wykorzystano utwór „Before I Fall” (feat. Sami Freeman) w wykonaniu Latch Key Kid.  A jeśli zainteresował Was serial „Masters of Sex” to zapraszam na jego oficjalną stronę: www.sho.com/sho/masters-of-sex.

UndressMe

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: