Nieważne czy to wibrator czy pistolet – lepiej schowaj go dobrze przed swoim dzieckiem!

Ten filmik już wywołał sporo szumu w sieci, choć jak na reklamę społeczną, która ma przekonać amerykańskich rodziców, by odpowiednio zabezpieczyli posiadaną broń przed swoimi pociechami, to jest raczej łagodny i humorystyczny. Organizacja Evolve postawiła sobie za cel konsekwentne uświadamianie Amerykanów co do zagrożenia, jakie stwarza niezabezpieczona broń, do której mogą mieć dostęp dzieci oraz propagowanie odpowiedzialnych postaw w tym zakresie. Bo dzieci prędzej czy później znajdą każdą rzecz, do której mogą się dostać…

Spot pt. Evolve — Playthings  pojawił się w sieci tydzień temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 3.1 miliona wyświetleń na YouTube oraz 46 tysięcy share’ów na Facebooku. Spot przygotowała agencja McCann New York.

Evolve_Playthings

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: