Stary kocur łaskawie edukuje młodego kociaka w spocie Friskies

Serwis rozrywkowy BuzzFeed oraz marka karmy dla kotów Friskies połączyły siły, by stworzyć kolejny spot z kotami w rolach głównych, który potwierdzi niezagrożoną pozycję futrzaków w obszarze contentu viralowego… W ten oto sposób powstał poniższy filmik, w którym stary kot pisze swego rodzaju powitalny list do młodego kociaka, który właśnie pojawił się w tym samym domu.  List zawiera wiele bezcennych porad i wskazówek, które młodziakowi pozwolą szybko odnaleźć się w nowym miejscu…

Spot pt. Dear Kitten pojawił się w sieci 2 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 12.4 miliony wyświetleń na YouTube oraz 225 tysięcy share’ów na Facebooku.  Uwagi na temat pożywienia, jakie koty otrzymują od ludzi są szczególnie ciekawe – sucha karma to nic innego, jak trening dla przyszłych kosmonautów 😉

Friskies_DearKitten

One Response to Stary kocur łaskawie edukuje młodego kociaka w spocie Friskies

  1. […] marka karmy dla kotów Friskies odniosła w ubiegłym roku spory sukces viralowy ze spotem pt. Dear Kitten, który do dziś zanotował ponad 23 miliony wyświetleń na YouTube, a przedstawiał powitalny […]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: