Volkswagen w kinie przekonuje, by nie korzystać z telefonu podczas prowadzenia auta

Korzystanie z telefonu komórkowego podczas prowadzenia samochodu jest niebezpieczne i może się tragicznie skończyć – tyle wiadomo nie od dziś!  Było też kilka kampanii społecznych, które próbowały nas o tym przekonać – jak chociażby It Can Wait z ubiegłego roku, ale nikt chyba jeszcze nie przeprowadził akcji tak silnie oddziałującej na zmysły, jak ta przeprowadzona przez markę Volkswagen w pewnym kinie w Hong Kongu.  Nie będę nic więcej pisał – po prostu zobaczcie to sami!

Spot pt. Volkswagen – Eyes on the road pojwił się w sieci 2 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić imponujące 22.3 miliony wyświetleń na YouTube oraz 358 tysięcy share’ów na Facebooku. Akcję zrealizowała agencja Ogilvy Beijing.

VW_EyesOnTheRoad

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: