Narodziny prawdziwie „internetowego dziecka” w reklamie indyjskiego operatora MTS India

Można by oczekiwać, że najpopularniejszy viral z subkontynentu indyjskiego będzie utrzymany w estetyce hitów kina Bollywood, ale nic z tego!  Otóż budzącym sporo skrajnych emocji bohaterem spotu indyjskiego operatora komórkowego MTS India jest niemowlak, będący prawdziwym dzieckiem doby internetu.  Tuż po swoich narodzinach rezolutny bobas chwyta za tablet i z pomocą wyszukiwarki Google wyszukuje instrukcję, jak przeciąć swoją pępowinę – tym samym wyręcza lekarza, który zemdlał na widok tego „wybryku natury”.  Z pomocą smartfona pożyczonego od położnej mały bohater pstryka sobie fotki na Instagram i szybko staje się gwiazdą internetu, który zapewnia telecom MTS…

Spot pt. MTS Internet Baby pojawił się w sieci już dobre 4 miesiące temu, ale dopiero niedawno stał się globalnym sukcesem wirusowym i zgromadził imponujące 24.9 milionów wyświetleń na YouTube i blisko 100 tysięcy share’ów na Facebooku.  Reklamę przygotowała indyjska agencja Creativeland Asia, a spot wyreżyserował Guy Shelmerdine, a muzyczne tło zapewnia nowa wersja przeboju Diany Ross – „I’m Coming Out”.

MTS_InternetBaby

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: