Gwiazdy footballu przeciwko bezbłędnym klonom w najnowszej odsłonie mundialowej kampanii Nike

Były wakacje, ale się skończyły i czas wrócić do pisania bloga, a tu przecież mundialowa gorączka w pełni! Marka Nike, która nie sponsoruje Mistrzostw Świata w Brazylii (bo robi to jej konkurent Adidas) potrafi jednak świetnie wpisać się w emocje towarzyszące tej wielkiej imprezie – w sieci największym hitem ostatniego tygodnia jest filmik pt. The Last Game – będący trzecią już odsłoną kampanii Risk Everything, która Nike uruchomiło jeszcze w kwietniu.  Ten film jest o tyle ciekawy i inny od poprzednich odsłon, że w całości wykonany w formie filmu animowanego – a więc wszystkich tych słynnych piłkarzy, którzy są ambasadorami Nike tym razem podziwiamy w nieco karykaturalnym kreskówkowym wydaniu, ale sama historia opowiedziana w filmie również jest całkiem zacna – polecam!

Spot pt. Nike Football: The Last Game ft. Ronaldo, Neymar Jr., Rooney, Zlatan, Iniesta & more pojawił się w sieci 5 dni temu i w tym krótkim czasie zdołał zgromadzić imponujące 38.7 milionów wyświetleń na YouTube oraz 515 tysięcy share’ów na Facebooku.  Spot przygotowała agencja Wieden+Kennedy z Portland (USA), a wyreżyserował Jon Saunders.

NikeFootball_TheLastGame

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: