Lody Cornetto promują się 8-minutową historią miłości dwóch dziewczyn

Ponad 8-minutowy spot to jak na warunki internetowe rzadki przypadek, a tu jeszcze opowiada on historię lesbijskiej miłości i ma ambicję zrobić karierę wirusową – mowa o filmie „40 Love” z serii Cornetto Cupidity Love Stories, którą marka lodów Cornetto rozwija od jakiegoś czasu.  Kluczem do sukcesu tego dość długiego filmu jest po prostu genialny „storytelling” – niebanalna i wciągająca historia, która jest zgrabnie opowiedziana. A więc bez zdradzania zbyt wielu szczegółów zapraszam Was po prostu do obejrzenia tego filmu, bo naprawdę warto!

Spot pt. Cornetto Cupidity Love Stories – 40 Love pojawił się w sieci tydzień temu i w tym czasie zdołał zgromadzić ponad 130 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz 3 tysiące share’ów na Facebooku.  Fani brytyjskiej piosenkarki Lily Allen pewnie dostrzegli ją w niewielkiej roli pani doktor, ale piosenkarka jest tu również głosem narratora.  Film wyreżyserował Lloyd Lee Choi, a więcej filmów z serii Cornetto Cupidity Love Stories możecie znaleźć na kanale marki Cornetto na YouTube.

Cornetto_40Love

2 Responses to Lody Cornetto promują się 8-minutową historią miłości dwóch dziewczyn

  1. […] targetuje nastolatków konsekwentnie tworząc internetowy content video w formie serii filmów Cornetto Cupidity Love Stories. Nie są to typowe reklamy ani nawet śmieszne minutowe virale, ale długie – czasem […]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: