Bohater kampanii Heinekena podbija miasto i zdobywa serce pięknej nieznajomej

Najnowsza odsłona globalnej kampanii The Legends holenderskiego piwa Heineken rzuca bohatera – który w poprzedniej odsłonie pt. The Odyssey prezentował swoje rozmaite legendarne zdolności – w wir poszukiwań pięknej nieznajomej w wielkim mieście.  Kobieta, którą mężczyzna widział tylko przez moment zostawiła w taksówce wizytownik wypełniony wizytówkami różnych interesujących miejsc – bohater wyrusza więc jej śladami odwiedzając po kolei wszystkie te miejsca.  Zobaczcie sami, jakie niespodzianki czekają na niego nocą w wielkim oświetlonym neonami mieście…

Spot pt. Heineken | The City  pojawił się w sieci tydzień temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 50 tysięcy wyświetleń na YouTube. Spot nakręcono w Hong Kongu, wyreżyserował go Traktor, a autorem pomysłu jest tradycyjnie agencja Wieden+Kennedy Amsterdam.  Co ciekawe, w spocie wykorzystano piosenkę pt. Bossa Nova Baby z repertuaru króla Elvisa Presleya.

Heineken_TheCity

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: