GODZILLA gustuje we włoskiej motoryzacji, ale FIATA 500L nie jest w stanie przełknąć…

Najsłynniejszy japoński potwór i bohater serii filmów katastroficznych – GODZILLA – w związku ze zbliżającą się premierą nowego blockbustera o takim tytule, stał się również „gorącym towarem” marketingowym.  W marcu pojawił się nowy spot batoników Snickers, w którym Godzilla nie była sobą jeśli nie zjadła słynnego orzechowego batona, a teraz żarłoczny gad został bohaterem kampanii włoskiej marki motoryzacyjnej FIAT, która promuje właśnie nowy wariant kultowej pięćsetki – Fiat 500L. Model ten okazuje się być zbyt ciężkostrawny nawet dla Godzilli…

Spot pt. „GODZILLA” | Official FIAT Family Featuring the 500L New TV commercial | HD  pojawił się w sieci 5 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 1.3 miliona wyświetleń na YouTube oraz 15 tysięcy share’ów na Facebooku. Jeśli autko nie przypadło Wam aż tak do gustu jak Godzilli, to zawsze możecie jeszcze udać się na nowy film ze słynnym potworem, który już 16 maja ma swoją amerykańską premierę…

Fiat500L_Godzilla

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: