Czy bezdomni stali się już kompletnie niewidzialni?

Takie pytanie zadali sobie ludzie z amerykańskiej organizacji New York Rescue Mission i przeprowadzili tzw. social experiment, by to sprawdzić.  W ramach eksperymentu kilka niespodziewających się niczego osób przechodziło obok członków swojej rodziny przebranych za bezdomnych.  Czy zwrócili na nich uwagę i rozpoznali w nich swoich bliskich czy minęli bez słowa udając, że patrzą w inną stronę?

Spot pt. Have the Homeless Become Invisible? pojawił się w sieci 10 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 3.1 miliona wyświetleń na YouTube oraz 49 tysięcy share’ów na Facebooku. Oczywiście wynik eksperymentu był do przewidzenia, a teza zawarta w tytułowym pytaniu została udowodniona – więcej informacji na stronie:  www.makethemvisible.com.

MakeThemVisible_NJRescueMission

One Response to Czy bezdomni stali się już kompletnie niewidzialni?

  1. […] wybory czy zachowanie.  Wystarczy przypomnieć niedawne sukcesy viralowe marki Dove czy niektóre kampanie społeczne – do tej samej kategorii zaliczyć można też nagradzaną właśnie na Festiwalu w Cannes […]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: