Czy są jacyś chętni do pracy na stanowisku „Dyrektor Czegoś Tam”?

Największym hitem viralowym ubiegłego tygodnia był spot pt. #WorldToughestJob, który w przewrotny sposób uświadomił wszystkim, jak ciężką pracę na co dzień wykonują nasze mamy. Oczywiście tylko kwestią czasu było, kiedy pojawi się jakaś parodia czy wariacja nawiązująca do tego pomysłu i oto jest – najpopularniejsza w USA marka lekkiego piwa Bud Light postanowiła docenić również naszych ojców, ale to chyba nie było łatwe zadanie, skoro jedyne stanowisko, jakie udało się przypisać naszym tatom to Director of Whatever

Spot pt. World’s Toughest Job Interview – Bud Light | #UpForWhatever   pojawił się w sieci 3 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 723 tysiące wyświetleń na YouTube.  Nieważne czy Wasz ojciec jest dyrektorem czegoś tam czy dyrektorem niczego, ale wypić jedno piwko z nim możecie, a Bud Light przy okazji promuje swoją stronę: www.budlight.com/up-for-whatever.

BudLight_WorldToughestJobInterview_Director-of-Whatever

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: