Mądre rady od seniorów w jubileuszowej kampanii na 100-lecie marki Dodge

Wirusową sensacją ostatnich dni jest spot amerykańskiej marki samochodów Dodge, która w tym roku obchodzi swoje 100. urodziny – w rocznicowym filmie, który promuje też nowy model Dodge Challenger 2015, pojawiają się amerykańscy stulatkowie, którzy dzielą się swoją mądrością życiową.  Co takiego radzą nam wiekowi seniorzy? – ucz się na swoich błędach;  żyj chwilą, bo życie jest dobre; miej oczy szeroko otwarte, a usta czasami zamknięte;  zawsze mów prawdę;  nie narzekaj;  nie zawsze rób, to co ci mówią inni;  bądź niegrzecznym chłopcem;  żyj szybko i nigdy nie zapominaj skąd pochodzisz

Spot pt. Director’s Cut – 2015 Dodge Challenger – New York Auto Show – NYIAS – Wisdom – Surprise Ending pojawił się w sieci zaledwie 3 dni temu, a już zdołał zgromadzić ponad 6.5 miliona wyświetleń na YouTube (łączny wynik dla dwóch wersji spotu) oraz ponad 5 tysięcy share’ów na Facebooku. Jak widać, sporo można się nauczyć o życiu przez 100 lat i marka Dodge zapewne też odrobiła swoją lekcję w tym zakresie.

Dodge_Wisdom

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: